Jesteś tutaj

O targach Packaging Innovations 2016

Za nami 8 edycja Targów Packaging Innovations, która odbyła się w dniach
12 – 13 kwietnia br. w warszawskim centrum EXPO XXI. Tegoroczna edycja Targów cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem, na co niewątpliwie wpłynęła bogata i atrakcyjna oferta przygotowana zarówno przez organizatorów jak i wystawców.Poniżej przedstawimy powody, dla których warto było wziąć udział w tym wydarzeniu.

Po pierwsze jest to możliwość aby poznać branżę opakowań od wewnątrz. Podczas Targów Zwiedzający mogli zapoznać się z ofertą 200 polskich jak również zagranicznych Wystawców. Branżowi liderzy z całej Europy prezentowali swoje produkty, maszyny i oraz nowoczesne i innowacyjne rozwiązania w sześciu sektorach: Co-Packaging, Labelling, Logispack, Luxpack, Printing, Safetypack.

Dzięki temu Targi stworzyły świetną okazję, aby dopasować opakowanie do produktów z branży chemicznej, kosmetycznej, farmaceutycznej, spożywczej i innych.

Po drugie Targi to świetna okazja do nawiązania nowych kontaktów biznesowych jak również odświeżenie starych. To także doskonały pretekst do spotkań z kontrahentami oraz sprzyjające okoliczności do rozmów o charakterze biznesowym.

Jednak przede wszystkim Targi to niepowtarzalna okazja do spotkań z potencjalnymi klientami jak również zamówienia wzorów produktów, albowiem tegoroczną edycję Targów odwiedziło blisko 5 tysięcy osób.

Po trzecie podczas wydarzenia można było czerpać inspirację z wielu innowacyjnych rozwiązań proponowanych przez producentów opakowań. Wśród nich eleganckie zamknięcia firmy Arexim, ekskluzywne i unikatowe opakowania typu premium włoskiej firmy VETRONAVILGIO, nowoczesne opakowania do lakierów do paznokci (również włoskiego) Baralanu, czy okrągłe szklane butelki firmy GLOBE i innych. Nie zabrakło również troski o ekologię, ponieważ wystawcy chętnie pokazywali swoje pomysły na wykorzystanie materiałów z recyklingu.

I po czwarte każdy zwiedzający jak wystawca mógł skorzystać z bogatego programu szkoleń, konferencji oraz warsztatów o tematyce branżowej na miarę Nagród Złotego Grifa, m.in. o zdobieniach
i uszlachetnieniach druku czy o projektowaniu opakowań efektywnie wspierających sprzedaż. Dodatkową atrakcją była możliwość obejrzenia z bliska ikony popkultury – obrazu  Andy’ego  Warhola, z puszką zupy konserwowej Campbell.

W tym roku zainteresowanie Targami Packaging Innovations było tak ogromne, że zaskoczyło nawet samych organizatorów, albowiem musieli dwukrotnie powiększyć powierzchnię wystawową. A większa powierzchnia oznacza również więcej atrakcji, dlatego warto przyjechać na kolejną edycję. Do zobaczenia!

                                                                                                                                                                                                       Autor: Svetlana Golubeva